HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Miszne meséket ígér

2007.07.27. 13:02 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

Ma délelőtt Sümegen voltam a piacon. Sümegre jártam gimnáziumba, ott végeztem. Ennek már négy éve, de az a város nem sokat változott. De ez nem baj. Jó volt a macskaköves úton járni, látni a templomokat, a várat. 
Sikerült végre alkalmi cipőt venni, sőt még egy újfajta teát is találtam magamnak, amit nemsokára ki is fogok próbálni. Nagyon szeretem a fincsi teákat.
Nézegettem ruhákat is (ki gondolta volna?) és láttam egy kék felsőt, amelyiken egy japán kislány figura volt. Meg kellett volna vásárolnom..
Megkérdeztem a Tourinformban, mennyibe kerülne egy Nox koncertjegy. A válasz: 5000 forintba.Engem érdekelne, de a Savaria Karneválra kell a pénz. Ott aztán lehet költeni!
Azt hiszem már háromszor voltam a karneválon és eddig mindig imádtam.
Tavaly például íjászkodtam is! Annyi mindenre van lehetőség!
És egy csomó koncerten ott voltam: Hétrét, Szilaj Dobkör, Igriczek, Ómuzsika.
Egyik évben volt itt egy Omnia nevű kelta zenét játszó holland zenekar. Pagan-folknak nevezik a zenéjüket. Hívhatjuk bárhogy, szép zene. És még egy Kalevala-részletet is feldolgoztak.
Egy német zenekar is fellépett, akik jó barátságban vannak az Omniával. Ők a Faun. Hasonló a stílusuk is.
Sajnos nem voltam ott a koncertjükön, mert Szegedre hívott a szívem, ugyanis a Cure játszott. Amit ugye nem szabadott kihagyni. :)

Megyek teát inni, majd olvasok finnugor mondákat és elmesélem miről szóltak. Úgyis csak az olvassa ezt a blogot, akit érdekel.

Olvassa egyáltalán valaki?

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr22126366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása