HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Manysi mesék dáthásan

2008.04.22. 16:01 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

Itthon vagyok, mert sikerült szörnyen megfáznom. Barátomat szórakoztattam manysi mesék felolvasásával. Ahogy láttam, tetszettek neki. Mármint nem erre számítottam. Világügyelő Férfi történeteit olvastam Sesztalov Medveünnep közeledik című kötetéből. Remélem a Párom nem kapja el a dáthát, de a manysi műveltségből ragad rá valami.

Manysi mesék forever!

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr5437240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása