HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Világügyelő Férfiú

2007.07.29. 22:13 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

A mai nap is véget ér nemsokára. Láttam, van komment:)
Remélem, többen olvassák, mint ahányan kommentálják:)
Németet tanulgattam ma és Juvan Sesztalov Medveünnep közeledik című könyvéből olvastam vogul regéket. Világügyelő Férfiú születéséről is olvastam. Őt különösen a szívembe zártam. Nagyon szép rajzok is vannak ebben a könyvemben. Imádom, amikor tradicionális népviseletben, felszerszámozott lóval, íjjal és nyilakkal vágtat! Imádom azt a képet is, amin két kerek követ összedörzsölve kiskutyát teremt.
Ezeket a történeteket szerintem ismerni kellene az embereknek. Akkor talán nem éreznék kellemetlennek, hogy ez a kicsi aranyos népecske nyelvrokonunk. Persze elsősorban nem ők a hibásak, máshol van itt a probléma. De arról most nem szólok. Ez nem egy panaszkodós blog.

Azt hiszem, most megyek.


Szibéria forever!

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr6127876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása