HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

"Jég olvadása, folyó mosolya...Csak az én dalom nem fogy el soha"

2008.04.23. 22:12 | ManysiDiánaMiszne | 3 komment

A manysik azt modják, hogy "aki egyszer félútról visszafordult, sosem látja meg a csodákat". Ez tetszik, ezt a Medveünnep közeledik című Sesztalov kötetben olvastam a Ki lakik a Felső-Ob mentén? című mese mottójaként és nagyon elnyerte a tetszésemet. Micsoda böcsesség és tapasztalat van ezek mögött a szavak mögött!
Tényleg, ha valakit érdekel, az a kedvenc képeim közt megnézheti Sesztalovot is:)
Feltételezem, ha valaki a blogomat olvassa, egy csepnyit csak érdeklődik..
Szakdolgozatot is valami hasonlóból kellene írnom. Vagy Sesztalovot vagy népmeséket. Vagy mind a kettőt. Majd meglátjuk. Addig is és utána is éljenek a manysik!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr88439485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dia 2008.04.24. 16:36:36

Diám, nincs nálad véletlenül egy Irtis vogul népmesék c. kötet(vagy valami hasonló címe van)? Kellene a tdk-dolimhoz. :P

dia 2008.04.24. 16:43:15

Keresgélek a neten, és most nem tudom eldönteni, hogy én emlékszem rosszul, vagy tanár úr mondott rossz címet...:S Már azt sem tudom mit keresek... fu.nytud.hu/szakir.htm Irtisi osztjákot vagy valamelyik vogult a kettő közül. Bár mindegy, mert két hét múlva kapom a könyvet. :É

ManysiDiánaMiszne 2008.04.25. 11:38:30

Nem, nincs nálam ilyen könyv:) Nem én vagyok a tettes:)
Egyébként örülök, hogy olvasod a blogot. Csak így tovább!:)
süti beállítások módosítása