HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Miszne

2007.07.26. 23:30 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

Megnéztem a filmet. Aranyos, bájos mese volt.
Bár az első része jobban tetszett. Motkány a kedvencem. Az a mogyorós sztori amilyen egyszerű, olyan hatásos!!!:))
A Túl a sövényen című animációs film is nagyon tetszett. Már kétszer láttam és még meg tudnám nézni párszor!
Most a nyáron be akarom pótolni a filmekkel kapcsolatos lemaradásomat. Megnéztem a Shrek 3-at is. Sőt, a HP premierjén is ott voltam a plázában. De ez csak sznobizmus volt, annyira nem érdekelt, mint a többi kis kölyköt. Nem rossz, de nem az én világom. Nem tudnék a rajongókkal közösséget vállalni.
A Gyűrűk Urával is hasonlóan voltam. Tetszett, de az sem az én világom. Még a fantázia világa sem elég jó nekem. Milyen ember vagyok én?:))
A finnugoros mitológia sokkal izgalmasabb szerintem mint Tolkien lényei.
Numi Tórem, Világügyelő Férfiú, a gonosz Kul, a menkvek, Ekva Pigrisz történetei vagy Miszne, az Erdei Jó-Asszony (fordítják tündérnek is) mennyivel kevesebb mint a fapásztorokkal, trollokkal, hobbitokkal teli Tolkien-világ?Félreértés ne essék, én megnézem szívesen a Gyűrűk Urát, ha adják a tévében, de szívesebben olvasok inkább a fent említett vogul mitologiai szereplőkről.

De most megyek.

Szibéria forever!

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr58126084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása