HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Vogulok, Reguly és a japán rock

2007.08.01. 23:01 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

Lassan ez a nap is elmúlik. Elhull, akár a cseresznyefa virágának szirma.Ez most nagyon japános volt, de majdnem egész nap japán nyelvű zenét hallgattam:) Legfőként Gackt és  Moi dix mois szólt. Közben németet tanultam és vogulokat olvastam.
Levettem a polcról egyik kedvenc könyvemet: Zsiraitól a Finnugor rokonságunkat. Reguly életét tanulmányoztam. Imádom azt a lelkesedést, ami  égett Benne!
Kedvenc mondatom Tőle:
" Ha lehetne, egyenesen az Uralra utaznék most, hogy a vogulok és utánna  az osztjákok nyelvét tanuljam."
Kedvenc szókapcsolatom: "tudományos vágyainak ígéretföldjére"

Jó ilyeneket olvasni, mert simogatják a lelket és -bár érzelgősnek fog tűnni- összekötnek Vele, az Ő szellemiségével.

Most megyek!

Szibéria forever!
Reguly Antal forever!
És a japán rock is éljen!

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr82130412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása