HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Magyar nyelv és Gyémánt Út

2007.08.16. 22:00 | ManysiDiánaMiszne | 1 komment

Most Gackt énekel, közben az iwiwen buddhista ismerősök után kutatok.
Érdekelni kezdett a Gyémánt Út. Szerencse, hogy a közelben (Zalaegerszegen) is van központjuk. Nem mintha lettem volna ott, de még lehetek.:)
Kíváncsi vagyok, itthon mit szólnának hozzá,ha buddhista meditációs központokba járkálnék.
De végülis felnőtt vagyok, így az én döntésem..
Szerkesztgettem az iwiw profilomat, akit érdekel, megnézheti.
A Szép magyar nyelv című könyvben leltem ma örömömet. Hihetetlen milyen csodaszép a mi nyelvünk!

Hajrá magyar nyelv, hajrá manysik!

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr31141918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zita 2007.09.01. 21:12:36

Akkor pont jó volt ez a pár nap a karneválon a meditációra! :)
süti beállítások módosítása