HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Japán rock, nosztalgia, hajrá kis népek!!!

2007.10.14. 21:21 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

Üdv!!!


Újból itt vagyok!
Rég nem írtam, nem is tudom, hol kezdhetném..
Megpróbálok egy rövid összefoglalót adni az elmúlt majdnem egy hónapomról.
A fősulin sokat kell olvasni, de az órarendem egész jó. Vannak aránytalanságok, pl. csütörtökön csak egy (sic!) órám van. Persze ez nem baj, mert szeretem azt az órát és mind a két csoport óráira beülök és Zita retorika óráján is részt fogok venni. Már voltam egyszer és tetszett. Zeneileg még mindig a japán rock a mindenem. Most Nightwish ( a régi felállású) szól. Nosztalgiázok egy kicsit.
Gimnáziumban ismerkedtem meg a rockzenével. Az első zenekarok közt volt a Nightwish és a Rhapsody is, de voltak könnyen múló szerelmeim is, olyanok, amiket ma még véletlenül sem hallgatok. Le sem merem írni..
Most sok múltidéző zenéhez jutottam. Öcsémtől kaptam kölcsön egy tucat zenét.
A Párom a viking metálért van oda és egyre jobban beleéli magát. Ez nem baj, meg jól áll Neki, de egy idő után a hörgős zene fárasztani kezd.
Most egy kis Rhapsody szól. Village of dworfs. Imádtam és kellemes érzés újra ezt hallgatni!!!

Megvolt mára a Kukucska is. Szeretem ezt a japán rajzfilmet és a főhőst. Annyira ártatlan és naiv, hogy nem is lehet Őt nem szeretni.

Eszembe jutott, hogy kitettem a gépem hátteének Shura nénjét (essel!), a manysi nénit.

Azt hiszem, most megyek klipeket nézni:)
A szokásos japánokat:)


Éljenek az én drága kis manysijaim és a többi kis finnugor nép és nyelv is!
Éljen a japán rock és a nosztalgiázás!
Éljen Kukucska!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr61196266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása