HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Ma vizsgázok!

2007.12.21. 10:02 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

10.20-kor megy a buszom, majd ott is tanulok. De tegnap be tudtam fejezni. Igaz, majdnem éjfélig tanultam, de reméljük megérte.
Úgy érzem, jobban felkészült vagyok, mint a múltkori vizsgán voltam.
De most megyek.

Hajrá nyelvészet!
Hajrá nyelvészek!
Hajrá kétnyelvűség és beszédhibák:P
Na jó, ez egy kicsit morbid volt. Bocsi...

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr15271188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása