HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Rokonság

2007.07.26. 21:09 | ManysiDiánaMiszne | Szólj hozzá!

Délután németet tanulgattam. Olvastam, fordítottam, szavakat tanultam, nyelvtanoztam.
De este majd Zsirai Miklós Finnugor rokonságunk című vaskos könyvét tanulmányozom. Tegnap este és ma reggel is olvastam belőle. Izgalmas. Vannak benne képek a fontos kutatókról, kis népekről, házaikról, sátraikról stb.Külön térképek is vannak hozzá.
900 forintért vettem egy antikváriumban.

Most megyek Jégkorszak 2-t nézni.

Szibéria forever!

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr94126005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása