HTML

Miszne

Ide írom majd, milyen benyomások érnek, milyen újdonságokat olvastam kedvenceimről.

Friss topikok

Linkblog

Manysi szövegek: Leánykérő

2008.03.02. 18:16 | ManysiDiánaMiszne | 2 komment

Leánykérő

Hattyútoll-fehér házba

Mennék én véled,

Keresztet, amint illik,

Vetnék én véled.

Ott benn a házban

Jó asztal mellé

Ülnék én véled,

Jó ételt, rossz ételt

Ennék én véled,

Innék én véled.

Lúdlábnyi magas megemelt ágyba

Feküdnék véled,

Rucaláb-magas puha vánkosra

Feküdnék véled,

Állattal díszes takaró alá

Húzódnék véled;

Csókolgatnám szép hattyúfehér nyakad

S megölelnélek.

 

Képes Géza fordítása

A bejegyzés trackback címe:

https://manysik.blog.hu/api/trackback/id/tr55362268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ManysiDiánaMiszne 2008.03.02. 19:06:34

Lúdlábnyi magas megemelt ágyba

Feküdnék véled,

Rucaláb-magas puha vánkosra

Feküdnék véled,

Állattal díszes takaró alá

Húzódnék véled;

Csókolgatnám szép hattyúfehér nyakad

S megölelnélek.

Ez a manysi erotika. :) Varázslatos:)

Ametiszt 2008.03.12. 22:01:45

Kedves Miszne,
nagy kedvvel es rokonszenvvel olvasgatom egy ideje a blogodat, kar, hogy ritkan frissul. Jo lenne, ha modunkban allna megakadalyozni a manysi (meg a tobbi kis rokon) nyelv hanyatlasat.
Orizd a "langot", a lelkesedest! Hajra manysik, ki ne haljatok!
süti beállítások módosítása